خدا یکتاست

خدا یکتاست

یکتاپرستی
خدا یکتاست

خدا یکتاست

یکتاپرستی

پول

بنام خدا بخشنده مهربان

 


بیشتر انسانها نمی دانند که چطوری به خواسته هایشان برسند. مثلا کسی که دنبال زندگی آرام است، او می خواهد که پول بدست بیاورد و بعد بوسیله آن پول آرامش کسب کند. کسی که خانه ای برای سکونت می خواهد، از خدا پول می خواهد تا بوسیله پول آن خانه را بدست آورد. کسی که می خواهد به همسر مورد علاقه اش برسد، او جهت رسیدن به این هدف از خدا پول می خواهد تا بوسیله این پول همسر مورد علاقه اش را بدست آورد. همانطور که می بینید تمام خواسته ها در پول خلاصه میشود. کسی مستقیم از خدا خواسته اش را طلب نمی کند. همگی پول را واسطه می کنند. اگر انسانها مستقیم خواسته اشان را از خدا بخواهند، خیلی زودتر به آن می رسند. اگر انسانها در هر کاری پول را واسطه نکنند، خیلی راحت تر زندگی می کنند. خدا ما را آفریده است او خیلی راحتتر و آسانتر می تواند خواسته هایمان را برآورده کند. دعاهای خیلی از انسانها مثل چند مثال زیر است:

 

1-      خدایا به من پول بده تا که خانه ای گران بخرم.

2-      خدایا به من پول بده تا که همسری مثل فلان بازیگر بدست آورم.

3-      خدایا به من پول بده تا که در زندگی آرامش داشته باشم.

 

همانطور که می بینید کسی از خدا خواسته اش را نمیخواهد بلکه از خدا پول می خواهد تا که خود خواسته اش را بدست آورد.

 

اما اگر دعاها مثل زیر بود خیلی راحت افراد به اهدافشان می رسند

 

1-      خدایا خانه ای که در آن آرامش داشته باشم برایم فراهم کن.

2-      خدا همسری که مایه آرامش من باشد را با من آشنا کن.

3-      خدایا در زندگی آرامش را به من بده.

 

اگر مستقیما از خدا خواسته ات را بخواهی، خدا خیلی راحتتر تو را به هدف می رساند زیرا او نزدیکترین مسیر را برای رسیدن به هدف در سر راه تو قرار می دهد. خدا نزدیک است فقط باید از او اصل خواسته ات را بخواهی.