خدا یکتاست

خدا یکتاست

یکتاپرستی
خدا یکتاست

خدا یکتاست

یکتاپرستی

فساد و هرج و مرج نتیجه نهایی شریک قراردادن برای خدا

از شیطان رانده شده بخدا پناه میبرم

بنام خدا بخشنده مهربان


خدای مهربان در آیه 22 سوره انبیا می فرماید که : 

لو کان فیهما ءالهة الا الله لفسدتا فسبحن الله رب العرش عما یصفون

 (( اگر در آسمان و زمین الهه هایی جز خدای یکتا می بود، هرج و مرج و فساد می شد. تجلیل خدا را؛ پروردگار بااقتدار مطلق. او بالاتر از ادعای آنهاست.)) 


بر اساس آیه مذکور ، میتوان نتیجه گرفت که فساد و هرج و مرج نتیجه مستقیم و غیر قابل کنترل شریک قرار دادن برای خداست. اگر الهه هایی در کنار خدا گرفته شوند ، فساد و هرج و مرج پدید خواهند آمد. لطفا بدون رو دربایستی وضعیت جامعه خویش را نگاه کنید و ببینید که میزان فساد در سطوح مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، خانوادگی به چه اندازه است؟ وجود هرج ومرج و فساد رابطه مستقیم با شرک دارد. پس لطفا از عقاید کنونی جامعه خویش دفاع نکنید و تابع حق باشید. آیا احتمال نمی دهید که شرک در اعمال و کردار مردم در جامعه و سیستم اداری ما رسوخ کرده باشد؟

زندگی این دنیا بسیار ناچیز و لهو و لعب است. اگر تمام افتخارات و زیورآلات و قهرمانان جهان مال شما باشد، باز هم این جهان لهو و لعب است. پس بیایید بدون رودربایستی مشکل را اعتراف کنیم . در زمان پیامبر محمد، از  لات و عزی و افراد صالح دیگر و ملائکه تمثالها و بتهایی درست شده بود. آنان این بتها را شفیع و واسطه خویش قرار داده بودند. آیا فکر نمی کنید که در زمان ما، مقبره های افراد صالح جای بتها را گرفته اند؟ 


از چهارده سال قبل مرتبا در مورد خطرات شرک و آثار آن گفته میشود. شرک بعد از مدتی به فساد و فسق و هرج و مرج تبدیل میشود و منابع طبیعی یک کشور را به نابودی می کشاند. کم آبی و خشک شدن دریاچه های خاورمیانه و مخصوصا ایران نتیجه شرک و بی توجهی به دستورات خداست. هرکسی از خطر شرک بگوید، او را به وهابیت متهم می کنند. این وضعیت واقعا تاسف برانگیز و دل سرد کننده است. تنها یک روش برای نجات منابع طبیعی وجود دارد و آن هم دست کشیدن از شریک قراردادن برای خداست.

خدا آنقدر مهربان است که بخاطر شرک عذاب بریک ملت نازل نمی کند. بلکه آن ملت براثر شرک و بت پرستی ، بعد از مدتی دچار فساد از ابعاد مختلف خواهند شد و همین فساد است که منابع طبیعی آنان را نابود می کند. خدا سنتهای خود را تغییر نمی دهد و فقط با استغاثه به درگاه تنها خدا و ترک شفاعت از مقبره ها و امامان و برگشت به سوی خدای تنها میتوان از این وضعیت خلاص شد.