خدا یکتاست

خدا یکتاست

یکتاپرستی
خدا یکتاست

خدا یکتاست

یکتاپرستی

هیزم جهنم

به نام خدا

 

بین جهنمیان ذره ای دوستی و رحم وجود ندارد. کسانی که وارد جهنم میشوند در آنجا دشمن همدیگر خواهند شد و همدیگر را لعنت می کنند. عده ای از مردم فکر می کنند که در جهنم با افراد دیگر جهنم دوست خواهند شد و به این طریق وقت خویش را سپری می کنند. آنها نمی دانند که در جهنم هیچگونه دوستی و محبتی وجود ندارد. در جهنم حتی به مدت یک دقیقه هم آرامش اعصاب وجود ندارد. در جهنم هر فردی بغل دستی اش را لعنت و نفرین می کند. رحم و محبتی وجود نخواهد داشت.

 

[7:38] او خواهد گفت: "همراه با امت‌هاى پیشین از جن ها و انسان ها وارد دوزخ شوید." هرگاه گروهى وارد شوند، گروه اجدادى خود را لعنت خواهند کرد. هنگامى که همگى وارد شوند، گروه جدید دربارهٔ گروه قبلى خواهد گفت: "پروردگارا، اینان همان کسانى هستند که ما را گمراه کردند. عذاب دوزخ را برایشان دو برابر کن." او خواهد گفت: "براى هر کدام دو برابر است، ولى شما نمى دانید."

 

 اگر شما در این دنیا دلگیر شوید، می توانید با مناجات با خدا به خود آرامش دهید. اگر شما در این جهان افسرده شوید ، می توانید با قدم زدن در هوای آزاد افسردگی خویش را کاهش دهید. اما در جهنم نمی توانید با خدا مناجات کنید. حتی نمی توانید با فرد کناری خویش درددل کنید.

 

[83:15] درواقع، در آن روز، از پروردگارشان جدا خواهند بود.

 

جهنم بدبختی بزرگی است. خودت را از جهنم نجات بده. به همین خاطر خدا میفرماید که قسمتی از سوخت جهنم، مردم خواهند بود. یعنی جهنمیان برای همدیگر عذاب هستند. جهنمیان مایه آرامش همدیگر نیستند، بلکه لحظه به لحظه بر عذاب همدیگر می افزایند. به جز لعن و نفرین و دشنام و حرفهای نا امید کننده چیز دیگری از آنان شنیده نمی شود.

 

 

[66:6]  ای کسانی که ایمان آورده اید، خود و خانوادهٔ خود را از آتش دوزخی که سوخت آن مردم و سنگ هاست، حفظ کنید. نگهبانان آن فرشتگان سخت گیر و نیرومندی هستند که هرگز از خدا نافرمانی نمی کنند؛ آنچه را که به آنها فرمان داده شود، اجرا می کنند


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد