خدا یکتاست

خدا یکتاست

یکتاپرستی
خدا یکتاست

خدا یکتاست

یکتاپرستی

یک مثال از ضررات حدیث و سنت

 پدر ابراهیم، یک بت تراش بوده است و در قرآن بارها گفته است که پدر ابراهیم، و حتی ابراهیم او را پدرم (ابتی) صدا می زند.


یَا أَبَتِ لَا تَعْبُدِ الشَّیْطَانَ إِنَّ الشَّیْطَانَ کَانَ لِلرَّحْمَنِ عَصِیًّا ﴿۴۴﴾

پدر جان شیطان را مپرست که شیطان [خداى] رحمان را عصیانگر است (۴۴)


یَا أَبَتِ إِنِّی أَخَافُ أَنْ یَمَسَّکَ عَذَابٌ مِنَ الرَّحْمَنِ فَتَکُونَ لِلشَّیْطَانِ وَلِیًّا ﴿۴۵﴾

پدر جان من مى‏ ترسم از جانب [خداى] رحمان عذابى به تو رسد و تو یار شیطان باشى (۴۵)


 اما بعضی مسلمانان با اصرار عجیبی که از حدیث و روایات نشات می گیرد، پافشاری می کنند که آن فرد پدر او نبوده است، بلکه عموی او بوده است. این لجبازیها با کلام خدا ، فقط یکی از صدها ضرر حدیث و روایات است. حدیث و سنت قرآن را تحت فشار قرار می دهد و به عنوان یک عامل مهجور ماندن قرآن ، مطرح است. اصول بدیهی در قرآن براحتی بوسیله احادیث انکار میشوند.

عذاب خدا نازل میشود


از شیطان رانده شده بخدا پناه می برم

بنام خدا  بخشنده مهربان

سوره 98 قرآن به عنوان البینه (دلیل و برهان) نامگذاری شده است. سوره 99 قرآن هم به عنوان زلزله نامگذاری شده است.  زلزله و سیلهای مهیب در سال 97 و 98 شمسی به عنوان برهان و دلیل بر ملت ایران نازل شده است. سال 98 اشاره به سوره البینه دارد که شماره سوره البینه هم 98 است. این زلزله ها و سیلها فقط به عنوان هشدار است دلیل و برهان است برای ملت ایران و پیش در آمد عذاب اصلی است که در سال 99 شمسی اتفاق می افتد. سال99 شمسی سال زلزله (شماره سوره زلزله 99 است) و یا یک حادثه خیلی شدید دارد که بر ملت ایران نازل میشود.

مقدار ابجد ایران   262 است. 99 سوره زلزله است.


262+99 = 361

361= 19 * 19

 

تمام افعال نهی شده از طرف خدا در طول تاریخ در خاورمیانه موجود است

از شیطان رانده شده بخدا پناه می برم

بنام خدا  بخشنده مهربان

تمام افعال نهی شده و خط قرمز و رذیله ای که در طول تاریخ پیامبران با آن روبرو بوده اند، در جامعه فعلی ما و خاورمیانه  یکجا همه اش موجود است. این حالت بسیار نادر است و قطعا حادثه بزرگی به همراه خواهد داشت.


1-   قوم شعیب:   کم فروشی

 

   در حال حاضر کم فروشی و گران فروشی در تار و پود جامعه چنگ انداخته است. این عمل توسط دولت و مردم توامان انجام میشود. از ماشین گرفته تا شیر و ساقه طلایی و ماست و پنیر و .... با انواع و اقسام حیله ها سعی در پوشاندن و موجه جلوه دادن انواع گرانی ها و کم فروشی ها می کنند.

 

2-   قوم یهود:   ربا

 

سیستم بانکی به اصطلاح اسلامی چنان ربوی شده است که در طول تاریخ بی نظیر است. تابحال هیچ قومی در طول تاریخ به اندازه قوم فعلی ما ایران چنان ربا نگرفته و نداده و نخورده اند.


 

3-   قوم پیامبر محمد:  شفاعت گرفتن از غیر خدا

 

به بهانه شفاعت ، غیر خدا را جای خدا قرار داده اند.


وَیَعْبُدُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ مَا لَا یَضُرُّهُمْ وَلَا یَنْفَعُهُمْ وَیَقُولُونَ هَٰؤُلَاءِ شُفَعَاؤُنَا عِنْدَ اللَّهِ ۚ قُلْ أَتُنَبِّئُونَ اللَّهَ بِمَا لَا یَعْلَمُ فِی السَّمَاوَاتِ وَلَا فِی الْأَرْضِ ۚ سُبْحَانَهُ وَتَعَالَىٰ عَمَّا یُشْرِکُونَ

 و به جاى خدا چیزهایى را مى ‏پرستند که نه به آنان زیان مى ‏رساند و نه به آنان سود مى‏ دهد و مى‏ گویند اینها نزد خدا شفاعت کنندگان ما هستند بگو آیا خدا را به چیزى که در آسمانها و در زمین نمى‏ داند آگاه مى‏ گردانید او پاک و برتر است از آنچه [با وى] شریک مى‏ سازند (۱۸)

 

4-   قوم صالح:  مسخره کردن آیات و نشانه های خدا

 

اگر در یک گفتمان اسلامی، مطالبی از پیام خدا قرآن ارائه شود، افرادی در آن گفتمان به مسخره کردن گوینده مطلب می پردازند و چنان او را به باد سخره می گیرند که به جرات می توانم بگویم که در طول تاریخ بی نظیر و بی سابقه بوده است.

 

5-   قوم فرعون:   متهم کردن دیگران به تغییر دین

 

اگر بگویید که فقط خدا را بخوانید، فورا شما را به وهابیگری و عامل بیگانه متهم می کنند.

 

6-   قوم عیسی:   نسبت دادن آل و خانواده به خدای یکتا

 

عملا و به طور آشکار از اهل بیت پیامبر محمد به عنوان آل الله یاد می کنند.

 

7-   قوم ابراهیم:  ساختن بت

 

زمانی مجسمه ها بت بودند ولی اکنون مقبره ها بت شده است. در حال حاضر 16000 امامزاده یافت شده است و برای تعداد زیادی از اینها ، مقبره هایی گرانقیمت ساخته شده است تا که مردم به آنجا روند و حاجات خود را طلب کنند. 

 

8-   قوم هود:  بندگی غیر خدا

 

افرادی هستند که عملا خود را بنده حسین و علی معرفی می کنند.

 

 

فقط خدا

از شیطان رانده شده بخدا پناه می برم

بنام خدا  بخشنده مهربان


یک مسلمان واقعی فقط خدا را پرستش و نیایش می کند و در راه او تلاش و کوشش می کند. برای اصلاح یک جامعه نیازی به توپ و تفنگ و خمپاره نیست. هرکسی در هر مسئولیتی ، درست کارش را انجام دهد، آن جامعه رو به خوشبختی و آرامش خواهد رفت. بدون آرامش قلب نمی توان یک جامعه را ساخت.


الا بذکر الله تطمئن القلوب (آگاه باشید که تنها با ذکر خدا ، قلبها آرام می گیرد)


باید در طول روز هر صحنه ای که میبینیم، به خدا مربوطش کنیم. نشانه ها و آیات را تایید و از خدا سپاسگزاری کنیم و خدا را عمیقا بخاطر این نشانه ها دوست داشته باشیم. خدا از رگ گردن به ما نزدیکتر است ، همیشه و هرلحظه ما را می بیند و ما را نظاره می کند. اگر از خدا تشکر کنی و همیشه او را ذکر کنید و در هر حادثه و جریانی او را بیاد آورید، او می بیند و جواب میدهد. خدا این شکر گزاریها را فراموش نمی کند و بوقت خودش پاداش آن را به شما می دهد. نمازهای روزانه برای یادآوری خداست تا که ارتباطمان را با او از دست ندهیم. انجام کارهای خیری که خدا بهش دستور داده است، یک نوع یادآوری خداست که لذت آن هیچوقت از بین نمی رود و شما را از یاد غیر خدا بی نیاز می کند. ذکر مدام خدا در همه لحظات چراغهای راهنمای ما هستند در زندگی. کسی اگر اینکار را نکرد و غیر خدا را ذکر کرد، بداند که این نشانه دوری او از خداست. همه کارها تحت کنترل خداست. ما باید ایمان داشته باشیم که همه چیز تحت کنترل خدا انجام می گیرد و اصلا این جهان برای این ساخته شده است که ما بخواهیم و خدا جواب دهد. پس اطمینان داشته باشید که خدا هر درخواستی را جواب می دهد. از خدای تنها درخواست کنید تا جوابتان دهد. این جواب دادنها، عشق خدا را چنان در قلب شما شعله ور می کند که هیچوقت نمی توانید دنبال غیر خدا بروید. لذت عشق و محبت به خدا بسیار با لذت محبت به غیر خدا متفاوت است. بسیار بسیار متفاوت است. مثل سرعت نور و سرعت لاک پشت. تا کسی آزمایشش نکنه، درکش نخواهد کرد. با حرف نمیتوان توضیح داد. خودتان عملا آزمایش کنید. به قوانین جهان و موجودات و خالق آن یعنی خدا دقت کنید. تعداد مورچه ها بسیار بیشتر از انسانهاست. ما از نظر تعداد بسیار کمتر از موجودات دیگر هستیم. خدا رزق و روزی آنها و ما را می دهد. آیا خدا برای ما کافی نیست. خدا همیشه و هر جا با ماست. ما اصلا نمی توانیم از خدا دور شویم ، او از رگ گردن به ما نزدیکتر است، او حتی از خود ما به ما نزدیکتر است. بلکه فقط میتوانیم به او بی توجهی کنیم و از دستش دهیم و نسبت به آن خالق زیبا و یکتا کفر ورزیم. آیا حیف نیست که نسبت به خالق خویش اینقدر بی توجه باشیم و توجهات او را از دست دهیم! سعی کنید هیچ غیر خدایی قلب شما را تسخیر نکند و الا جای خدا را در قلب شما می گیرد. اگر غیر خدا در قلب شما لانه کند، دیگر قلبتان را از دست می دهید و در زندگی آرامش نخواهید داشت.