خدا یکتاست

خدا یکتاست

یکتاپرستی
خدا یکتاست

خدا یکتاست

یکتاپرستی

عذاب خدا نازل میشود


از شیطان رانده شده بخدا پناه می برم

بنام خدا  بخشنده مهربان

سوره 98 قرآن به عنوان البینه (دلیل و برهان) نامگذاری شده است. سوره 99 قرآن هم به عنوان زلزله نامگذاری شده است.  زلزله و سیلهای مهیب در سال 97 و 98 شمسی به عنوان برهان و دلیل بر ملت ایران نازل شده است. سال 98 اشاره به سوره البینه دارد که شماره سوره البینه هم 98 است. این زلزله ها و سیلها فقط به عنوان هشدار است دلیل و برهان است برای ملت ایران و پیش در آمد عذاب اصلی است که در سال 99 شمسی اتفاق می افتد. سال99 شمسی سال زلزله (شماره سوره زلزله 99 است) و یا یک حادثه خیلی شدید دارد که بر ملت ایران نازل میشود.

مقدار ابجد ایران   262 است. 99 سوره زلزله است.


262+99 = 361

361= 19 * 19

 

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد شنبه 4 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 10:04 ب.ظ

اگر عذاب نیامد چی؟

مهران شنبه 4 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 10:05 ب.ظ

به نظر شما وقتش نیست که عذاب خدا نازل شود؟؟ کم فساد سراسری شده؟

سیداحمدموسوی پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1398 ساعت 03:09 ب.ظ

سلام
ما منتظر می شویم تا پیش گویی شما را ببینیم.
در حالی که خداوند متعال تعیین کننده ی زمان عذاب است و ضمنا زلزله یک حادثه ی طبیعی است و عذاب بودن یا نبودن آن را ذات اقدس الهی تشخیص خواهد داد نه بندگان او و نمی توان تعیین کرد که فی المثل زلزله ی بم حاصل عذاب الهی بوده و یا حکمت او و ثانیا تناقض زیادی در تفسیرات شماست.شما کاملا قرآن را مطالعه کن و بعد تفسیر کن. شفاعت از آن خداست و در جایی نیز فرموده وکسانی که او به آنها اذن بدهد پس معلوم می شود شفاعت فقط از آن خدا نیست و کسانی نیز به اذن او می توانند شفاعت کنند.
مشکل اهل تسنن محترم این است که امامت پیامبر (ص) را متوجه نشدند و به نبوت ایشان و متن قرآن بسنده کرده اند و جایگاه علمی و فنی قرآن را در نظر نگرفته و فقط کیفیت آیات را مد نظر قرار داده اند.

نون والقلم جمعه 27 دی‌ماه سال 1398 ساعت 06:01 ب.ظ

دوست گرامی، مفهوم شفیع گرفتن با شفاعت کردن متفاوت است. آنچیزی که در قرآن مجاز است، شفاعت کردن است، اما خدا در قرآن مجید صراحتا شفیع گرفتن را نهی فرموده است. اینکه به بهانه شفاعت دعاهای خویش را به افراد مرده ارائه دهیم، به معنای شفیع گرفتن است. اما شما می توانید برای دیگران شفاعت کنید. دیگران هم میتوانند خودجوش برای شما شفاعت کنند . اما شما نباید کسی را به عنون شفیع بگیرید و فقط باید از خدای قادر مطلق تقاضا کنید. به همین خاطر خدای مهربان در آیات متعدد می فرماید لا تدعوا مع الله احدا (کسی را با خدا نخوانید).

به هر حال ما هم منتظریم تا ببینیم خدا چی میخواهد. منم دوست دارم که عذاب نازل نشود، ولی متاسفانه کار از کار گذشته و عذاب حتمی است. در ضمن خدا خیلی از مواقع عذابش را از طریق حوادث طبیعی مثل زلزله و آتشفشان و سیل و ... بر مردم نازل می کند و این را می توان از سرنوشت اقوام گذشته فهمید.

نون والقلم جمعه 27 دی‌ماه سال 1398 ساعت 06:04 ب.ظ

در ضمن مکتب من اهل تسنن نیست. من فقط یک مسلمانم.

بهمن سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 02:11 ق.ظ

منم دیگر اهل تسنن نیستم و فقط یک مسلمان هستم

پروانه پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 01:23 ق.ظ

آیا عذابی که اشاره شده همین کرونا نیست؟

بنام خدا کرونا فقط یک هشداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد