خدا یکتاست

خدا یکتاست

یکتاپرستی
خدا یکتاست

خدا یکتاست

یکتاپرستی

روز آخرت

 بنام خدا


ایمان آوردن به روز آخرت به چه معناست؟ خیلی از مردم فکرمی کنند که به روز آخرت ایمان دارند. آنها می دانند که روز آخرتی وجود خواهد داشت . اما از نظر قرآن تعداد بسیار کمی از مردم جهان به روز آخرت ایمان دارند. از نظر قرآن تعداد کمی از مردم واقعا روز قضاوت را قبول دارند. از نظر قرآن آخرین کتاب آسمانی ، کسی که روز آخرت را بر این دنیا ترجیح ندهد ، یعنی اینکه به روز آخرت ایمان ندارد. خیلی از مردم ظاهرا روز آخرت را قبول دارند ولی در واقع به آن ایمان ندارند.  کسی که این دنیای فانی را بر جهان آخرت ترجیح دهد ، یعنی اینکه به روز آخرت ایمان ندارد.

 

[16:97] هر کس اعمال پرهیزکارانه انجام دهد، چه مذکر و چه مؤنث، در حالی که ایمان داشته باشد، ما مطمئناً زندگی سعادتمندانه ای در این دنیا به او خواهیم داد و (در روز قضاوت) به خاطر اعمال پرهیزکارانه شان مطمئناً پاداش آنها را کامل خواهیم پرداخت.

 

کسی که به روز آخرت ایمان دارد، باید روز آخرت را بر این جهان ترجیح و برتری دهد. . اگر لازم باشد باید همه چیزش را برای آن روز بدهد، حتی جانش را. باید برای آن روز کار کند ، بطوریکه زندگی این جهان را به آن جهان متصل کند. باید برای ملاقات با پروردگار تلاش کند. طوریکه انگار فردا روز قیامت است.

 

 [27:4] کسانی که به آخرت ایمان ندارند، ما اعمالشان را در نظرشان زیبا جلوه می ‌دهیم. بنابراین، آنها کورکورانه ادامه می ‌دهند.

نظرات 1 + ارسال نظر
سمانه سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 ب.ظ http://parastesh1.blogsky.com

ﺩﺭ ﺧﻮﺩ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﮐﻪ ﺧﻄﺎ ﮐﺠﺎﺳﺖ !!! ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﮐﻤﯽ ﺗﺎﻣﻞ ﻭ ﻗﺪﺭﯼ ﺳﮑﻮﺕ , ﭘﯽ ﻣﯿﺒﺮﻡ ﺍﻧﺠﺎ ﮎ ﺧﺎﻟﯽ ﺍﺯ ﺧﺪﺍﺳﺖ ﺧﻄﺎﺳﺖ...!

عااااااااااااااااالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد