خدا یکتاست

خدا یکتاست

یکتاپرستی
خدا یکتاست

خدا یکتاست

یکتاپرستی

مردگان صدای ما را نمی شنوند

به نام خدا


مردگان صدای ما را نمی شنوند و از احوال زندگان بی خبرند. با این اوصاف، با مردگان راز و نیاز کردن کاملا بی نتیجه است. همانطور که زمان زنده بودنشان کاری از دست آنان بر نمی آمد ، زمانی که مردند به مراتب بی اراده تر می شوند و واقعا هیچ کاری از دست آنان بر نمی آید. عده ای از مردم با مقدسین خویش راز و نیاز می کنند، به این امید که مایه تقرب آنان به خدا شود. غافل از اینکه مردگان نمی توانند مایه تقرب به خدا باشند. بهترین دلیل عقلی برای این که مردگان قادر به انجام این کار نیستند این است که مردم به مقدسین خویش بلافاصله بعد از مرگ آنان قدرتهای ماوراء الطبیعه نسبت می دهند. در حالی آن افراد در زمان زنده بودنشان قادر به این کار نبوده اند. نه محمد و نه علی و حسین هیچوقت در زمان زنده بودنشان قادر به شفای بچه ها نبوده اند و هیچوقت هم برای انجام آن اعلام آمادگی نکرده اند. با این اوصاف این افراد چرا باید بعد از مردن چنین معجزه ای پیدا کنند و صاحب چنین صفتی شوند؟ ایا این چیزی جز حیله و فریب شیطان است. آیا غیر از این است که شیطان ایده های خود را در قالب مردگان و افراد خوب که مرده اند به مردم قالب می کند؟! طلب کمک از غیر خدا به بهانه شفاعت و وسیله گرفتن بهترین حربه در طول تمام تاریخ برای گمراه کردن مردم بوده است. شیطان به این طریق میلیاردها انسان را در طول تاریخ گمراه نموده است. آیا زمان آن نرسیده است که از خواب غفلت بیدار شویم و به خود آییم. علی و حسین از صدا زدنهای مردم کاملا بی خبرند.

 

[46:5] وَمَنْ أَضَلُّ مِمَّنْ یَدْعُوا مِنْ دُونِ اللَّهِ مَنْ لَا یَسْتَجِیبُ لَهُ إِلَى یَوْمِ الْقِیَمَةِ وَهُمْ عَنْ دُعَائِهِمْ غَفِلُونَ

[46:5] کیست گمراه تر از آنان که معبودانی را در کنار خدا می خوانند که آنها تا روز رستاخیز نتوانند پاسخشان دهند، و آنان از عبادات آنها به کلی بی خبرند؟

 

چرا باید از کسی طلب کمک کرد که صدای شما را نمی شنود؟ چه لذتی دارد!؟

خدا از رگ گردن به ما نزدیکتر است. شاید باور نکنید، خدا حتی از خود ما به نفس ما نزدیک ترو آگاه تر است.

 

[8:24] یَأیُّهَا الَّذِینَ ءامَنُوا اسْتَجِیبُوا لِلَّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاکُمْ لِمَا یُحْیِیکُمْ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ یَحُولُ بَیْنَ الْمَرْءِ وَقَلْبِهِ وَأَنَّهُ إِلَیْهِ تُحْشَرُونَ

[8:24] ای کسانی که ایمان آورده اید، دعوت خدا و رسول را پاسخ دهید، هنگامی که شما را به سوی چیزی فرا می خواند که به شما زندگی می بخشد. این را بدانید که خدا از قلب شما به شما نزدیک تر است، و اینکه نزد او احضار خواهید شد.

 

 وقتی که نزدیک دو میلیون نفر از مردم در شهر اهواز برای زیارت یک ضریح  بیرون می آیند. آیا کسی از خود نمی پرسد که امام حسین مرده است و صدای آنها را نمی شنود! و نمی تواند نیازهای آنان را برآورده کند. صددرصد مردمی که به زیارت آن ضریح رفته بودند برای جلب منفعت و یا دفع ضرر و یا تقرب به خدا رفته بودند؛ از این سه حالت خارج نیست. اتفاقا آب شرب شهر اهواز در آن موقع کاملا آلوده بوده است. پس چرا امام حسین نتوانست مشکل اصلی دو میلیون نفر را حل کند؟ دهها هزار نفر در کربلا نزدیک حرم زندگی می کنند و هزاران مشکل دارند. چرا مشکل آنان حل نمی شود؟  آیا غیر از این است که فقط خدا قادر به حل مشکل مردم است. زمانی که ضریح از قم راه افتاد، من به یکی از دوستام گفتم که این ضریح دقیقا نوزده روز در ایران خواهد بود و همین طور هم شد. این نشانه ای بود از طرف خدا برای خودم. نوزده مضرب مشترک قرآن هم هست. از روز پنجم آذر تا بیست و چهارم آذر.

دریاچه ارومیه دارد خشک می شود؛ ایا به جز خدا کسی قادر به نجات آن است. اگر مردم ایران به امام حسین ارادت خاص دارند ، چرا از امام حسین برای نحات دریاچه کمک نمی خواهند؟ و چرا امام حسین نمی تواند برای مردمی که ارادت خاص نسبت به او دارند،  چنین کار مهمی از خدا بخواهد؟

 

دوست عزیزی که این وبلاگ را می خوانی، لطفا همین سوالات را از خانواده ات و دوستهایت بپرس. ایا غیر از این است که تمام مشکلات به دست فقط خدا حل میشود. اگر مردم منطقه ارومیه خالصانه از خدا نجات دریاچه را طالب شوند، صددرصد خدا آن را نجات خواهد داد. این را مطمئن باشید. خدا خداست، هرکاری برای او ممکن است.

قلب انسان مثل یک لیوان است که اگر در آن روغن بریزی، دیگر نمی توانی در آن آب بریزی. قلبی که پر از محبت امام حسین است، دیگر نمی تواند خدا را در خود جای دهد. لیوانی که هم آب در آن باشد و هم روغن؛ هیچکدام قابل استفاده نیستند و دیگر چنین قلبی قابل استفاده نیست. خدا برای هیچ انسانی دو قلب قرار نداده است. کسی که تمام زندگیش شده امام حسین، دیگر خدا در قلب او جایی ندارد.

[2:165] با این حال، برخی از مردم معبودانی را همتای خدا قرار می دهند و به آنها چنان عشق می ورزند که گویی خدا هستند. کسانی که ایمان دارند بیش از هر کس، به خدا عشق می ورزند. اگر فقط ستمکاران می ‌توانستند خود را هنگام روبرو شدن با عذاب ببینند، آنگاه متوجه می شدند که تمام قدرت‌ها فقط متعلق به خداست و عذاب خدا هیبت‌انگیز است

 

متاسفانه خیلی از مردم اهمیت این مورد را درک نمی کنند. من نمی دانم که چطوری و با چه زبان و لحن اهمیت چنین موردی را بیان کنم. واقعا دیگر از بیان این موضوع خسته شده ام. به انواع و اقسام مختلف و بوسیله انواع مثالها می خواهم که اهمیت این موضوع را در این وبلاگ بیان کنم. حتی در جاهای مختلف برای توجه افراد به اهمیت موضوع خواهش کرده ام، اما بسیار کم نتیجه گرفته ام.  البته خدا از کسی خواهش نمی کند که یکتاپرست شود. زیرا خدا خودش می داند که چکار می کند و او افراد بهشتی را قبلا انتخاب کرده است. و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین.

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
mohsen دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:07 ق.ظ http://www.adyannet.com/news/12995

سلام پاسخ شما در لینک زیر

http://www.adyannet.com/news/12995

مرتضی سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 10:53 ب.ظ

الله اکبر
الله اکبر
الله اکبر
لااله الا الله
واقعا از متن بی نظیر شما لذت برم . الله به شما توفیق دهد و در پناه خودش شما را حفظ نماید . متاسفانه مشکل اصلی جامعه امروز ما دوری از الله قادر مطلق است . از اینکه میبینم برادرانم یکی یکی به دعوت الله لبیک میگویند و ندای توحید از هر گوشه ای به گوش میرسد الله را هزار مرتبه شکر میگویم . اینجانب نیز از کسانی هستم که حدود 5 سال است موحد شده و غیر از الله کسی را نمیخوانم . شماره خود را در اختیار شما قرار میدهم که اگر خواستید با هم در ارتباط باشیم . 09148888720 مرتضی از تبریز
از الله برای شما توفیق روز افزون خواهانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد