خدا یکتاست

خدا یکتاست

یکتاپرستی
خدا یکتاست

خدا یکتاست

یکتاپرستی

انسان چقدر ضعیف است!

 بنام خدا


چند روز پیش بچه ام مریض بود. پیش پزشک بردم. یبوست داشت. پزشک گفت که باید آب بیشتر بنوشد. اما بچه به حرف ما گوش نمی کند و آب زیاد نمی نوشد، به همین خاطر مشکلات زیادی برایش پیش آمد.

در آنموقع که بچه ام را درمانگاه بردم، پیش خودم فکر کردم که ما انسانها چقدر ضعیفیم! اگر دو روز یبوست داشته باشی و نتوانی به دستشویی بروی، زندگی برایمان جهنم می شود. چطوری میتوان یک انسان را در کنار خدا قرار داد ، در حالیکه آن انسان اگر فقط سه روز دستشویی نرود، تمام بدنش سست میشود. چطوری می توان به خود جرات داد که یک انسان را به جای خدا خواند، در حالیکه آن انسان کاملا نیازمند خداست. اکثر مقدسین بعد از مرگشان بزرگ می شوند. امام حسین زمانی که زنده بود، در حادثه کربلا تنها گذاشته شد و کسی کمکش نکرد ولی بعد از مرگ مردم از او تقاضای شفای بچه می کنند. فقط چند لحظه تصور کنید که شما در زمان حسین بن علی بودید. در آن زمان حسین بن علی مثل همه انسانهای دیگر نماز به جا می آورد و غذا می خورد. حسین بن علی مثل انسانهای دیگر مریض می شد و هزاران نیاز دیگر. او حتی نمی توانست بچه خودش را شفا دهد. حالا چطوری بعد از مرگش می تواند نیازهای میلیونها نفر دیگر را برآورده کند. متاسفانه شیطان همه را فریب داده است. 

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ب.ظ http://qameeshgh.blogsky.com

عزیزم اینا چین که نوشتی؟خب دلیل این کار میدونی چیه؟ما ادما خیلی گناه کاریم.قطعا وقتی دعا میکنیم.از خدا میخوایم.خدا به اعمالمون نگا میکنه میگه اگه براورده بشه لوس میشه فک میکنه.ازش راضیم به کاراش ادامه میده.برای همین ما از اماما میخوایم.چون اونا رابط بین ما و خدا هستن.پس ما از اونا میخوایم و اماما هم از خدا و قطعا خدا بازم اگه صلاح باشه دعای اماما رو مستجاب میکنه و یه مریض شفا پیدا میکنه.اره فدات شم.این طوریه.با مقدسات شوخیت نگیره.

asad یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ http://nunandpen.blogsky.com

بنام خدا بخشنده مهربان



خواندن مقدسین در کنار خدا یکی از بزرگترین مشکلات مردم ایران است. شاید تعجب کنید که می گویم تا وقتی که ملت ایران دست از این عقیده بر ندارند، مشکلات آنها حل نخواهد شد زیرا تمام مشکلات اقتصادی و سیاسی ایران کلیدش در دست خداست. در یکی از پستها یکی از افراد توضیحات زیر را نوشته بود که لازم دیدم اینجا جواب بدهم.



((عزیزم اینا چین که نوشتی؟خب دلیل این کار میدونی چیه؟ما ادما خیلی گناه کاریم.قطعا وقتی دعا میکنیم.از خدا میخوایم.خدا به اعمالمون نگا میکنه میگه اگه براورده بشه لوس میشه فک میکنه.ازش راضیم به کاراش ادامه میده.برای همین ما از اماما میخوایم.چون اونا رابط بین ما و خدا هستن.پس ما از اونا میخوایم و اماما هم از خدا و قطعا خدا بازم اگه صلاح باشه دعای اماما رو مستجاب میکنه و یه مریض شفا پیدا میکنه.اره فدات شم.این طوریه.با مقدسات شوخیت نگیره.))



این اعتقاد، عقیده تعداد زیادی از مردم است. این خواننده می گوید که ما از اماما کمک می خواهیم چون آنها واسطه بین ما و خدا هستند! این دقیقا بزرگترین حربه شیطان است که تعداد زیادی از مردم را گول زده است. من به طور خلاصه دلایل رد این نظریه را بر اساس قرآن می نویسم:



1- خدا از رگ گردن به ما نزدیک تر است، بنابراین نیازی به واسطه نیست.



وَلَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ وَنَعْلَمُ مَا تُوَسْوِسُ بِهِ نَفْسُهُ وَنَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِیدِ

(عمدا ترجمه آیات را ننوشتم)



2- براساس آیه قرآن خدا از همه کس به افراد نزدیکتر است



وَنَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنکُمْ وَلَٰکِن لَّا تُبْصِرُونَ



3- خدا حتی از خود ما به نفس ما نزدیکتر است.



4- کسانی که اینجوری فکر می کنند، یا نمی دانند خدا کیست و یا نمی دانند که اماما کی بودند. خدا کسی است که هیچ برگی از درخت بدون اطلاع و احاطه علمی خدا نمی افتد. اما مقدسین کسانی بودند که در زندگی خویش مریض می شدند و حتی قادر نبودند بچه خودشان را شفا دهند. شما بچه ندارید، نمی دانید که بچه چقدر برای آدم عزیز است. هیچکس نمی خواهد که بچه اش را از دست دهد. کسی که نتواند بچه خودش را شفا دهد چطوری می تواند بچه دیگران را شفا دهد!!



وَلِلَّهِ غَیْبُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا أَمْرُ السَّاعَةِ إِلَّا کَلَمْحِ الْبَصَرِ أَوْ هُوَ أَقْرَبُ إِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ



5- اگر فکر می کنید که شما آنان را وسیله قرار می دهید، باید بدانید که حتی پیامبران هم خودشان دنبال وسیله بودند.



أُولَٰئِکَ الَّذِینَ یَدْعُونَ یَبْتَغُونَ إِلَىٰ رَبِّهِمُ الْوَسِیلَةَ أَیُّهُمْ أَقْرَبُ وَیَرْجُونَ رَحْمَتَهُ وَیَخَافُونَ عَذَابَهُ إِنَّ عَذَابَ رَبِّکَ کَانَ مَحْذُورًا



6- امامان بعد از مرگ دیگر قادر به شنیدن صدای شما نیستند تا بدانند که شما چی میگوئید و آن را به خدا برسانند. حتی اگر هم بشنوند، صدای چند نفر را باید به خدا برسانند؟ یک نفر! دو نفر! هزارنفر! در طول روز صدهها هزار نفر از امام حسین کمک می خواهند، آیا امام حسین میتواند صدای این همه را همزمان بشنود؟ آیا امام حسین می تواند نیات باطنی این همه را درک کند؟ آیا امام حسین می تواند مشکلات این همه را بفهمد؟ اگر بگویید بله، باید عرض کنم که شما امام حسین را شریک خدا قرار داده اید. زیرا فقط خداست که صدای تمام موجودات را میشنود و اوست که حتی نیات باطنی همه را میشنود و اوست که از تمام برگهایی که از درخت می افتد، مطلع است. آیا امام حسین از تمام برگهایی که از درختان می افتد مطلع است؟ اگر بگویید بله، پس شما برای خدا شریک قائل شده اید.



7- چرا امام حسین در زمان زنده بودنش چنین قدرتی نداشت و همینکه فوت کرد، چنین قدرتی پیدا کرد؟ آیا شایسته نیست که دست از این عقیده بردارید و به سوی خدا برگردید، تا خدا تمام مشکلات شما را مثل آب خوردن حل کند.



8- تمام کسانی که از غیر خدا کمک می خواهند (به هر دلیلی) ، کاملا به کار خود ایمان ندارند زیرا اگر ایمان داشتند در لحظات سخت که کاملا درگیر مشکلاتند، نا امید نمی شدند. آنها در لحظات سختی دوباره (فطرتا) به فکر خدا می افتند. امیدوارم که آن لحظه سخت، لحظه مرگ نباشد، زیرا دیگر در آنموقع ایمان بیفایده است.



9- شیطان همیشه برای افراد مقدس بعد از مرگشان قالب می تراشد. از طریق این قالب مردم را کنترل می کند. مثل عروسک خیمه شب بازی که بچه ها فکر می کنند خود عروسک حرف می زند، اما در خفا کسی دیگر آنان را کنترل می کند. مقدسین وقتی بمیرند دیگر قادر به حرف زدن نیستند، بنابراین هر حرفی را میتوان به آنها نسبت داد. آنها حتی قادر نیستند که راست و غلط بودن حرفهای خود را مشخص کنند. اگر آنها میتوانستند حرفهای زیارت کنندگان را بشنوند، قطعا قادر به این کار هم بودند. اگر آنها صدای شما را میشنوند و شما میتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید، بهتر است از آنها چیزهای مهمتری بخواهید. مثلا این همه حدیث که در درست بودن آنها شک است، را به آنها نشان دهید و راست ودروغ بودن آن را مشخص کنید. یا اینکه در مورد سیاست و افعال ساستمداران از آنها بخواهید. یا در مورد مشکلات اقتصادی یک ملت با خدا صحبت کنند. آیا اینها کارهای مهمتری نیستند! برادر و خواهر مسلمان، فقط خدا قادر به این کار است. فقط خدا قادر به حل مشکلات است. این را از عمق جانم و با نهایت صداقت و برادرانه عرض می کنم. خدا را شاهد می گیرم که ذره ای دشمنی با کسی ندارم. خدا را شاهد می گیرم که من به هیچ حزب و گروهی وابسته نیستم. خدا را شاهد می گیرم که من وهابی نیستم. فقط یک بنده خدا هستم.



درنهایت : این که وهابی ها هم خواندن غیر خدا را (نه کامل) رد می کنند؛ دلیل نمیشود که من وهابی هستم. می دانم که وهابی ها به دلیل اعمال تروریستی نزد همه منفورند. اما این تنفر نباید منجر به خط کشیدن خطر قرمز ها شود. شما از وهابیت متنفرید (من هم متنفرم) ، به همین خاطر نمی خواهید هیچگونه تشابهی با آنها داشته باشید. اما باید بدانید که شیطان به علت همین طرز تفکر از بهشت اخراج شد. شیطان از آدم متنفر بود؛ شیطان در این راه حتی از خدا هم گذشت. همین تنفر شیطان باعث شد که حتی شیطان خدا را هم کنار بگذارد. ما نباید خواندن فقط خدا را کنار بگذاریم، فقط به این علت که ما از وهابیها متنفریم و نمی خواهیم ذره ای به آنها شباهت داشته باشیم! واقعا این میشود دلیل! به فکر خویش باشید و خود را نجات دهید. عذاب خدا در راه است.

عبد جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 10:20 ق.ظ

لطفا در مورد شفای چشمان حضرت یعقوب نبی با لباس حضرت یوسف توضیح دهید که لباس شفا می دهد یا خدا ؟
شفا با خداست و دیگران بخاطر احترامی که دارند واسطه اند خداوند متعال هم می فرماید فبتغوا الیه الوسیله !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد