خدا یکتاست

خدا یکتاست

یکتاپرستی
خدا یکتاست

خدا یکتاست

یکتاپرستی

دانلود

دانلود پی دی اف دو مقاله اخیر


جادوی شیاطین قسمت اول


جادوی شیاطین قسمت دوم



نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 01:58 ب.ظ

تک تک مطالبی که نوشتید حقیقت محض هستند اما مردم تا سرشون نیاد باور نمی‌کنند. و البته که اگر سرشون بیاد هم خودشون جزو لشگر شیطان خواهند شد. و از هویت خودشون تهی شده هویت شیطان رو میگیرن. من همه چیزهایی که نوشتید رو دونه دونه تجربه کردم. اما خودم هرگز دنبال این چیزها نبودم. فقط چون دختر متفاوتی بودم شیاطین دنبالم بودند و به روحم تجاوز کردند. القا کردند. بزرگترین گروه شیاطین با بزرگترین قدرتهاش رو وارد قلمرو من کردند. منو دریدن‌. ولی خدا بزرگتر است.

زهرا شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 02:07 ب.ظ

شیطان از طریق بدن فردی که هویت خودش رو با همین کارهای فرق هندی، از بین برده بود و هویت شیطان رو گرفته بود دست به کار میشه. اول دست قرمزش رو به کمر من زد و رحمم قرمز شد بعد این قرمزی و گرما در تمام بدنم پخش شد. بعد شیطان منو القا و تلقین کرد سه بار و بوسید و بوسه ها صحبت می‌کردند و تلقین میکردند و بعد یک چیز گرد و لزج شبیه بزاق از ته حلق خودش برداشت فرو کرد در ته حلق من و از ته حلق من هم مثل همون رو برداشت و فرو کرد ته حلق خودش و هردو همزمان قورت دادیم. بعد مغزم شکافته شد و همونجا هویتم شروع کرد به تغییر کردن و روحم که مثل یک آینه بود شکست و هزار تکه شد. و شیطان منو رها کرد و به فروپاشی من با قساوت نگاه کرد. من هیچ تقصیری نداشتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد